piątek, 9 sierpnia 2013

glen

I choćbym miała czekać do rana.
Będę.
Będę z Nim (!) rozmawiała.

29 komentarzy:

  1. w takim razie muszę zapoznać się z tym co tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znajduję słów, by opisać to, jak uwielbiam Jego muzykę.

      Usuń
  2. Ja znam i lubię go dzięki Tobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?

      Wow! To się cieszę :)

      Usuń
    2. Ja też, ja też!:))
      Bardzo lubię!

      Usuń
  3. Oj narobiłaś mi smaka - muszę poważnie porozmawiać z Panem M. bo może też byśmy się wybrali... Tylko my pewnie raczej w Warszawie, no chyba że byśmy przyjechali w odwiedziny do moich rodziców i od razu zatrudnili ich jako baby-sitters ;) aha no i oczywiście zdasz relację z tej rozmowy, prawda? Bo że uda Ci się z nim porozmawiać absolutnie nie wątpię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie też jest. Dzień później.

      Usuń
  4. Nie znam tego pana, dlatego piszę o czymś innym: bardzo podoba mi się Twoje nowe zdjęcie w nagłówku! Niesamowicie klimatyczne :) A jego 'obczaję' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdjęcie promujące bez butów.

      Usuń
  5. mam nadzieję,że rozmowa będzie dłuuuga i udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. [zakryła twarz rękoma i zerknęła raz jeszcze upewnić się, że dobrze przeczytała - "Będę z Nim rozmawiała"] Zazdroszczę, piekielnie! :)

    Niech tylko nadejdzie jesień, jak co roku, pod kocem zasiądę i obejrzę "Once".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      A widziałaś dokument o Nim i Markecie, i o tym, co dzieję się tuż po tym kiedy dostaje się Oskara?

      Usuń
    2. Nieeeee :) W związku z tym nie muszę mówić, co wypełni dzisiejszy wieczór? Ach!

      Usuń
  7. Oj kochana szczęście jest twoim wielkim przyjacielem zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwielbiam!a jak ogladam ONCE poi raz n-ty to rycze....dublin jest mi bardzo bliski

    OdpowiedzUsuń
  9. wow suuuuuper :) zazdraszczam, oj zazdraszczam :) udanej rozmowy. Chyba tez odświeże sobie po raz kolejny Once... ten magiczny głos mmm... super :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo łał !!! nie wiem jak to się stało, że wcześniej nie natknęłam się na ten głos w muzycznym świecie... ale na szczęście dzięki Twojej inspiracji mam szansę się z nim bliżej poznać. czuję, że ta relacja zaiskrzy :)

    no i (kolejny w tym tygodniu) prezent bez okazji ale już po jednej piosence nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam płytę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo :)
      Nie będziesz żałowała.
      On gra także z The Frames (Fitzcarraldo i Finally!)

      Usuń
  11. Nigdy o nim nie słyszałam. Ale chętnie się zapoznam i już załączam na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż można rzec... :) No zazdroszczę :)
    Ja go kocham miłością szaleńczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie... może uda mi się popatrzeć i posłuchać w Wawie... Chciałabym :)
      Do Wrocławia mam troszkę za daleko, aczkolwiek pięknie brzmi lokal, w którym Glen wystąpi :)

      Usuń
  13. I ja będę w Warszawie.
    Jak to mawia mój mąż słysząc go - byle nie zasnąć :-)))
    Dobrej zabawy i udanej rozmowy!

    OdpowiedzUsuń