wtorek, 26 lutego 2013

fly

Jestem wielką fanką tanich linii lotniczych.
Dziś szczególnie.

25 komentarzy:

  1. Ależ Ci tego Budapesztu zazdroszczę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się. Może jeszcze w tym roku.
    a już w przyszłym tygodniu Berlin.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja będę fanką jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, ale ja już za dwa tyg też zmykam na małą wycieczkę tanimi liniami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    Tanie linie pozytywnie zaskakują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20:40

    Oglądała Pani "Nędzników"? Jakie wrażenia? Oskar zasłużony dla Hathaway, Pani zdaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Jeszcze nie, najpierw muszę skończyć czytać książkę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nic jednak nie przebije biletów do Oslo za 4 zł. :)

      Usuń
    2. Z Warszawy były też do Sztokholmu za 2 zł :)) to był hit! ja tez pokochałam tanie linie- w kwietniu Rzym, w Sierpniu Paryż :D

      Usuń
    3. Asz, zazdroszczę Ci i jednego, i drugiego :)

      Dla mnie wakacje to (niestety) czas pracy, więc o wyjazd trudno.
      Nie ma jednak takiej możliwości, żebym w tym roku nie poleciała do Paryża.

      Usuń
    4. Tak dzikiej promocji się nie spodziewałam!:)

      Usuń
    5. no wakacje, to 2 tygodnie z dziecmi na plaży, jak zwykle ;) ale rzym i paryż to weekendowo tylko :) baw się dobrze w Budapeszcie! :)

      Usuń
  9. W takim razie tyle samo lądowań ile startów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, Wy poważnie z tymi cenami? Wiedziałam, że jest tanio, ale aż tak???

    OdpowiedzUsuń
  11. Budapeszt super. Bywam sluzbowo prawie co miesiac :-)
    Z moich ulubionych miejsc polecam do sprobowania: Cserpes Tejivo, Budapest 1052, Sütö u. 2. www.cserpestejivo.hu
    udanego weekendu A.

    OdpowiedzUsuń