poniedziałek, 3 grudnia 2012

tv show

Taka jestem wciągnięta!

28 komentarzy:

  1. Jeden z lepszych seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale ostatnio czytałam, że "Twoje" DZIEWCZYNY (Girls) w styczniu powracają w 2 sezonie! :) PS Widzę, że Cup of Joe wywiera na Ciebie duże wrażenie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Cup of Jo. Odkąd wyszłyśmy za mąż tego samego dnia, chyba nawet bardziej.
      Nie wiem jednak czy wywiera wrażenie - Homeland zaczęłam oglądać zanim poleciła go Joanna :)

      Usuń
    2. Coś musi być na rzeczy, może ten ślub właśnie, bo wiele wpisów masz w odpowiedzi na jej teksty, choć może nie wprost - ale chodzi mi bardziej o to (!!!), że mam wrażenie, iż gdybyście się spotkały - chyba dogadałybyście się bez kłopotu :) Zastanawiam się na ile można, na podstawie blogów właśnie, odnaleźć sobie pokrewne osoby?

      Usuń
    3. Bardzo mi zaskoczyłaś, wiesz?
      Muszę tam dziś zajrzeć i zerknąć co może być odpowiedzią na co :)

      Usuń
    4. Co więcej - gdyby Joanna mieszkała w Paryżu - to myślałabym, że jesteście spokrewnione :) Nie zrozum mnie źle - zwyczajnie w pewnym względzie, choć różni was wiele, to jednak wydajecie mi się podobne :) To fajne - zważywszy na to, że ani Ciebie, ani jej nie znam osobiście :):):)

      Usuń
    5. Mnie Joanna wydaje się bardzo fajną osobą, więc wszystko, co napisałaś uznaję za komplement :)

      Usuń
    6. Trafna puenta :)!

      Usuń
  3. najlepszy ostatniO. nieprzewidywalne zwroty akcji. oglądałam z zapartym tchem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak wynika z moich obliczeń, skończę dziś pierwszą serię :)

      Usuń
    2. a druga jest jeszcze lepsza :-)

      Usuń
    3. drugiej jeszcze nie widziałam, to rozumiem że najlepsze przede mną:)))

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia, o czym piszecie, ale zaciekawiłyście mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie seriale polecacie na sniegowe wieczory? Mam ochote na cos lekkiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hart of Dixie - lżej być nie może :-)

      Usuń
  6. to obok the good wife mój ulubiony serial ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja The good wife nie widziałam.

      Usuń
    2. The good wife tez jest fajny:) Gra w nim Julianna Margulies, ktora bardzo lubie.
      I jeden z niewielu seriali, ktory ogladam razem z Doktorantem:)

      Usuń
    3. polecam The good wife świetny serial i jeszcze sherlocka z bbc :) też wciąga

      pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja tez.
    Ogladam na bierzaco i wlasnie siadam do kolejnego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chyba jedyną, której ten serial nie zachwycił, a 2. seria nawet gorsza od pierwszej...

    OdpowiedzUsuń
  9. z seriali to pokroiłabym się tylko za "bez tajemnic".
    genialna obsada i co dla mnie ważne -istota serialu leży w słowach;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten serial. Choć u mnie wciąż pierwsza seria.

      Usuń
  10. I mnie jak zwykle zaciekawiłaś.
    Już wiem 'co będzie kolejne' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam opis.
    i chyba wsiąknę,
    żołnierze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Homeland to mój obecny numer jeden ( na dziś wieczór 02x10). Co do "Bez tajemnic" - oglądałam kiedyś "In treatment", który dla mnie był wybitny, ale polskiej wersji nie dałam rady obejrzeć. Zderzenie sztuki aktorskiej tych dwóch wersji było dla mnie nie do przejścia. Polecam w wersji amerykańskiej (pierwowzór jest z Izraela). I coś mi się wydaje, że bardzo Ci się ten serial spodoba:)

    OdpowiedzUsuń