środa, 14 grudnia 2011

?

Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zaspać do pracy?!

26 komentarzy:

  1. Takim ludzkim właśnie i np. po ludzku zmęczonym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zasapać to nie wiem, ale zaspać to normalne czasami....

    OdpowiedzUsuń
  3. Katarzyna Piec Zaczyna - :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo - ale żeby aż tak?! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olliveta - cały dzień mam potem wyrzuty sumienia, no jak można nie wstać na czas?!

    OdpowiedzUsuń
  6. hm... myślę że NIEWYSPANYM :)
    a tak serio - mnie zdarzało się to niegdyś niezwykle często - teraz już nie - zupełnie nie, sama nie wiem co się zmieniło (poza pracą :) choć może to właśnie to) że przestałam zasypiać

    Ale z drugiej strony... ciekawe co to o nas mówi - tak charakterologicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmęczonym? Normalnym :) Każdemu się chyba zdarzyło zaspać. Oby tylko do pracy! Pomyśl, co by było, gdyś tego dnia miała lot na drugi koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zmęczonym i normalnym :) chciałabym kiedyś zaspać do pracy zamiast być budzoną o 6 rano i mimo wszystko spóźnić się do pracy, bo towarzystwo, które trzeba "rozwieźć po mieście" nie chce współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo - to jest jakieś pocieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. owieca - że też Ci się takie towarzystwo trafiło :) na prawdę mnie rozbawiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaspać...to by było coś! Mój system nerwowy robi mi o 6 rano "oczy w słup" - zwłaszcza jeśli nie muszę danego dnia nigdzie być na czas... także spokojnie doceń swój sen ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11:59

    Zmęczonym! A poza tym podobno tak dobrze śpią ludzie o czystym sumieniu ;o)
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  13. zielone-buty - Pracusiu można nie wstać, to organizm sam już się dopomina o więcej odpoczynku:) Każdemu się zdarzyło. I faktycznie świadomość, że się spóźniło z powodu zaspania o niebo lepsza niż z powodu przeciągającego się makijażu porannego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnym.

    Nie mogę nic innego powiedzieć, bo sama takim człowiekiem jestem i obstawiam przy lubieniu siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aurora - bardzo mi się podoba Twoja odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to zupełnie normalne :) chociaż ja w życiu nie zaspałam !! to chyba można zadać pytanie: jakim trzeba być człowiekiem, żeby nigdy nigdzie nie zaspać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sid - jakimś fajny pewnie :) I obowiązkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obowiązkowym chyba czasem za bardzo ;) ale dzisiaj odpuściłam wykład :) szok.

    OdpowiedzUsuń
  19. ...normalna ludzka ...rzecz...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:33

    ... zwyczajnym.
    A bycie takim zwyczajnym człowiekiem zdarzyło się każdemu chociaż raz.
    No może dwa ;)
    mar

    OdpowiedzUsuń